We Had Joy We Had Fun We Had Season In The Sun.. Sob2

by 1:18 AM 0 comments
Assalamualaikum semua..

pada saat entry ini ditulis, tinggal beberapa jam saja lagi masa yang tinggal untuk kita semua tahu siapa yang bakal menerajui steadfast tahun hadapan.. apa yang pasti, lineup tahun ini sangat2 meninggalkan kesan yang mendalam dalam diri semua.. pelbagai kenangan manis, pahit, masin dan tawar kita telan bersama.. inilah nama cinta,,.. tettt.. silap, inilah nama nya semangat berpersatuan..

atas rasa rendah diri teramat sangat, saya wakil dari mainboard dan semua exco tahun ini memohon jutaan maaf sekali lagi atas segala kelemahan atau kekurangan sepanjang kami menerajui steadfast.. percayalah, sesungguhnya dalam hati kami hanya steadfast yang bertakhta sebagai sebuah persatuan yang unggul lagi mahsyur.. heheheh.. dan ketahui lah juga bahawasanya kami telah lakukan sehabis baik yang kami mampu..

sebelum tirai lineup tahun ini ditutup, mainboard ada beberapa pesanan yang ingin disampaikan.. kita mulakan dengan:


Bapak President: salam istiqamah, sebuah kerajaan tak dibina dalam sehari, sebuah kejayaan tak dicipta dengan cubaan sekali, sebuah persahabatan tak berakhir dengan perpisahan, sebuah istiqamah hadir dalam diri untuk selamanya.. good luck dari Bapak President!!

Bapak President J: kalo Malaysia ada gagasan 1 Malaysia, dalam STEADFAST kita ada gagasan 0 STEADFAST..
(maknanya?? sila tanya tuan empunya diri)

Bunda Aton:Selamat Berjuang sahabatku, semoga Allah berkatimukenangan indah bersamamu, takkan kubiar is berlalu, berjuanglah hingga keakhirnya, dan ingatlah, semua ikrar kita..
Ingat surah 47:7Jalankan tanggungjawab yang diamanahkan dengan sebaiknya, untuk tenure lama, syukran jazilan atas semua memori indah, akan ku kenang hingga hujung nyawa


Mr Sec Gen: i'll miss the meetings.. having a big laugh together, having a family that strenghten each other, seeing the faces who will remind me that everybody is important in our family.. i'll miss that.








MrS Sec Gen: kata2 akhir?? ha nah, amek nih..
K.A.T.A A.K.H.I.R hehhehe..
ingat 3 A..
Amanah Akhlak dan Akademik




















Mrs Tres: I gonna miss u all.. sorry tak de nak cakap banyak sangat.. busy ni nak hearing...























Mrs Tres J: Good Luck for new lineup.. aja2 fighting!!






















Inche Tot: Be Nice Always


















Miss Ada: Salam untuk semua.. STEADFAST dihatiku..untuk adik2 3rd year dan 2nd year yang terpilih menerajui steadfast tahun hadapan, tahniah dan selamat menjalankan tugas.. ingat, jawatan bukan kebanggaan, tapi 1 taklifan.. untuk yang tak terpilih, bukan bermakna anda tidak bagus.. teruskan kesetiaan yang tak berbelah bahagi kepada Steadfast..

untuk adik2 1st year, good job.. well done untuk tugasan pertama ini.. percayalah, adik2 boleh buat yang lebih baik..
untuk semua, terima kasih atas kenangan terindah ini.. tak mungkin ada galang ganti untuk diri kalian..








last word.. ingatlah kenangan kat waqec.. jangan rindu2 kami tau.. ingatlah kami dalam doa korang.. hehehehe..

steadfast

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments: