School Attack!!

by 2:49 PM 1 comments
Pada 21-23 januari 2011 y lalu, Steadfast telah di jemput utk mengadakan kem kepimpinan dan kem motivasi y bertempat d STAR 1, JB dan SRA Arab At-Tanwiriah, Parit Jawa, Muar serentak. Untuk kem kepimpinan y diadakan d STAR 1, JB, pelbagai aktiviti menarik telah diadakan. Kem ini bertujuan utk mengasah lagi bakat kepimpinan y ada dalam diri pelajar2 sekolah tersebut.



Para pelajar kelihatan begitu teruja dan bersemangat utk menyertai kem kepimpinan ini. Fasi-fasi kita juga kelihatan begitu mesra dgn kumpulan yang diketuai oleh masing-masing.




Semoga input yang diberikan oleh fasi-fasi kita akan dpt menghasilkan output yang mantap dari para peserta kem kepimpinan di STAR 1, JB kali ini..insyaAllah..

Untuk kem motivasi yang diadakan di SRA Arab At-Tanwiriah, Parit Jawa, Muar pula, Steadfast telah menghantar group fasi yang kedua. Kem ini bertujuan utk menerapkan lagi motivasi serta menaikkan semangat para peserta.



Pelbagai modul telah dijalankan dlm program ini seperti 'ice breaking', LDK dan sebagainya. Para peserta memberi kerjasama yang baik bagi menjayakan program ini.



Akhir kata, selamat maju jaya kpd sume ahli steadfast yang telah menjayakan program k sekolah kali ini..insyaAllah, kita akan sama2 cuba y terbaik d masa akan datang..
sekian, terima kasih..(^_^)

steadfast

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

1 comments:

Anonymous said...

nak tanya best x??