Steadfast Managerial Intensive Training

by 10:24 PM 0 comments
Pada hari ahad yang lepas iaitu 6 mac 2011, telah berlangsungnya satu lagi program steadfast yang dianjurkan oleh TOT(Team Of Trainer) & Biro Spectra iaitu "Steadfast Managerial Intensive Training"..



Program ini diadakan bagi memberi pendedahan kpd ahli2 baru terutamanya adik2 steadfast dlm melaksanakan kertas kerja bagi menjalankan sesuatu program..



Bagi sesi sebelah pagi, para peserta diberi pendedahan awal mengenai cara2 untuk membuat kertas kerja..bagi sesi sebelah petang, mereka didedahkan dgn cara praktikal yang mana, para peserta dikehendaki pergi ke tempat2 yang tertentu sbg cth CPD..




Walaupun tergambar kepenatan di wajah2 para peserta, namun mereka tetap gembira kerana dapat menyertai program yang dianjurkan oleh Steadfast..





Akhir kata, tahniah kepada semua ahli2 Steadfast yang menjayakan program ini..bersama-sama lah kita bekerja demi memajukan lagi Steadfast..insyaAllah..

steadfast

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments: