Steadfast Annual General Meeting 2011/2012

by 3:22 PM 0 comments
Pada tanggal 10/12/2012 yang lalu Steadfast telah mengadakan AGM nya bagi tenure yang baru bertempat di Mini Audi. Alhamdulillah , Program telah berjalan dengan jayanya. Sekalung tahniah buat adik-adik dari intake baru yang berjaya mengendalikan acara ini dengan cemerlang sekali walaupun menghadapi kekangan dari segi masa.

Tahniah diucapkan kepada semua Main board dan exco lama yang telah selesai melunaskan tanggungjawab anda dengan baik sekali sepanjang tenure yang lepas. Diharapkan agar anda sudi berkongsi segala pengalaman dan nasihat kepada kami yang baru sahaja dilantik untuk menggalas amanah ini. Jika ada sebarang kekurangan dan kelemahan dari pihak kami , diharapkan agar anda semua sudi menegur kami dengan kritikan yang bernas.

Terima kasih tidak terhingga diucapkan kepada semua alumni yng turut hadir pada malam tersebut untuk memberi sokongan anda kepada kami. di sebalik kesibukan waktu anda masih berkesempatan untuk meluangkan masa bersama kami. InsyaAllah , akan kami jaga Steadfast ini seperti anda semua menjaganya suatu waktu dahulu.

steadfast

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments: