Cerita minggu ini...

by 12:41 AM 0 comments
Alhamdulillah, tiga program yang berlangsung minggu ini berjalan dengan jayanya..
Jom lihat gambar-gambar yang sempat dirakam oleh lensa sewaktu program berlangsung..

NUT CRACKER (230710)

Apakah yang membuatkan para peserta begitu gembira ea?? nak tahu???

Haaaa....Ini la dia..Bila mana para committee di "dera" oleh peserta..Jangan marah ea..Sama2 la kita mandi tepung..Hihi :p

Inilah dia mangsa2 tepung sewaktu nut cracker berlangsung..InsyaAllah ukhuwah ini akan berkekalan hingga keakhirnya..Terima kasih pada yang menghadiri program ini.. congratz to SPECTRA :)


KEM MOTIVASI DI SEKOLAH MENENGAH TAMAN ILMU DAN BUDI (240710)

Apa yang dilakukan oleh kakak2 & abang2 fasi ni ye??


Ish..Ape plak yang adik ni buat?? Siyes btul muka die...hmmm...


Owh...Rupanya kena bina jambatan dari barang2 yang di "jual" oleh kakak2 & abang fasi.. Tapi untuk apa ya??? Ha...game ini bertujuan untuk mengetahui tahap P.L.O.C adik2.. Planning, Leading, Organizing, & Controling :)


Hah?? Ape plak ni?? Ha...Ini adalah uji kaji yang dijalankan untuk menguji kekuatan jambatan yang dibuat oleh adik2..Adakah jambatan ini memenuhi kriteria yang diminta?? Jawapannya.....


Alhamdulillah....Kami berjaya!!!! Hihi....

Walaupun tidak semua jambatan mampu melepasi kriteria yang ditetapkan, adik2 janganla mudah putus asa..Ingat tak kata-kata dari abang Adi??

"Selalunya kalau kita gagal mesti kita rasa malu untuk berdepan dengan kawan-kawan..sama macam jambatan ni..Bila jambatan adik-adik roboh, semua tak nak ambil gambar..Yang ambil gambar hanya kumpulan yang berjaya..kumpulan yang tewas rasa segan untuk tampil kehadapan dan mengambil gambar..adik-adik......Kegagalan bukanlah beerti kita akan tewas selamanya...Tapi kegagalan itulah yang sebenarnya mengajar kita untuk terus berjaya dan menghargai erti sesebuah kejayaan itu.."

Kakak-kakak dan abang-abang mendoakan agar adik-adik semua berjaya dalam PMR & SPM..Kami sekadar pemberi semangat dan "menjetik" hati adik-adik.. tapi semuanya atas diri adik-adik sendiri..Buatlah yang terbaik demi masa depan adik-adik semua..amin....:)
Congratz to OUTREACH & fasi-fasi..


FACILITATOR SKILL ENHANCEMENT PROGRAMME (250710)

Alhamdulillah..Terima kasih kepada adik-adik yang menghadiri "training" kali ini..Semoga apa yang kami berikan mampu dimanfaatkan oleh adik-adik sewaktu menjadi seorang fasi, ketua fasi dan kem komander..Apa yang kami berikan hanyalah sekadar tunjuk ajar..Adik-adik perlulah mengejar segala peluang yang ada untuk memantapkan skil dan juga meluaskan pengalaman adik-adik..

Sekalung penghargaan kepada abang Niswan, abang Azman, abang Hafiz, abang Deen, dan abang Anis kerana sudi meluangkan masa bersama adik-adik STEADFAST..Semoga apa yang kalian curahkan mendapat ganjaran dariNya..

Ribuan terima kasih kepada ahli-ahli TOT yang bertungkus lumus menjayakan program ini. Semoga ianya mampu mengutuhkan silaturrahim sesama kita..amin...:)

steadfast

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments: