Induction Course For New Exco & Mainboard 10/11

by 8:30 PM 0 comments

Assalamualaikum di ucapkan kepada ahli-ahli Steadfast..apa khabar semua? diharapkn semuanya sihat..Di sini ada sedikit perkembangan tentang program yang dianjurkan oleh Steadfast baru-baru ni iaitu pada 1 & 2 Januari yang lalu bertempat di FRIM, Kepong. Program ini disertai lebih kurang 30 orang.Program ini adalah salah satu program yang dianjurkan oleh TOT(Team Of Trainer) yang bertujuan untuk mendedahkan tentang peranan tentang biro masing-masing untuk exco dan mainboard yang baru di lantik..program ini berlangsung selama dua hari satu malam..  

Banyak perkara dan peranan biro masing-masing di dedahkan kepada exco dan mainboard..tak kurang juga pada sesi soal jawab..ramai yang mengambil peluang untuk bertanya lebih lagi tentang peranan mereka dalam biro masing-masing.Untuk mengisi slot pada waktu petang, dua org senior dlm steadfast iaitu abg niswan dan abg man telah di jemput utk memberi taklimat ringkas dan mengadakan serba sedikit perbincangan berkenaan peranan utk biro masing-masing..walaupun slot bersama senior2 steadfast tidak lama, namun para peserta dpt mengutip dan berkongsi pelbagai pengalaman daripada mereka.

Dalam program ini juga, para exco dan mainboard ada membincangkan tentang program-program yang akan di buat oleh steadfast utk masa akan datang..pelbagai idea dan cadangan telah dilontarkan oleh para peserta..akhir kata, selamat maju jaya dan selamat bertugas kpd exco-exco dan mainboard yang baru..majulah steadfast utk negara..insyaAllah (^_^)

steadfast

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments: