Corat coret STEADFAST Premier League

by 12:02 AM 0 comments
Program: STEADFAST Premier League
Tarikh/Hari: 28 Feb 2009/Sabtu
Masa: 2 ptg - 11 mlm

Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah, dengan izin Allah biro HRM STEADFAST telah berjaya mengadakan program STEADFSAT Premier League bagi sesi 2009. Program berbentuk perdebatan ini merupakan antara acara tahunan bagi semua ahli STEADFAST. Setiap ahli baru perlu mengikuti 'in house training' ini yang bertujuan untuk menilai kredibiliti ahli STEADFAST dalam memberikan idea-idea bernas dalam kumpulan berkaitan dengan isu-isu semasa. Setiap biro di dalam organisasi STEADFAST perlu menghantar sekurang-kurangnya 3 orang wakil untuk aktiviti ini. Penyertaan pada kali ini melibatkan 6 biro. Biro- biro yang telah berjaya menghantar wakil ialah biro Outreach, Spectra, HRM, SENDI,Info+RND& Gemuda.Pelbagai tajuk telah dipilih untuk didebatkan dalam STEADFAST Premier League kali ini. Antaranya; "Pelajar bandar lebih baik daripada pelajar luar bandar", Bujang lebih baik daripada berkahwin", Perempuan lebih beremosi daripada lelaki", etc.

Steadfast Premier League bagi sesi 2009 telah diungguli oleh pasukan Outreach. Manakala naib johan dimenangi oleh biro SENDI. Pendebat terbaik bagi lelaki telah dianugerahkan kepada Br. Mohd Aizat b. Ali. Bagi kategori perempuan pula, pendebat terbaik telah diungguli oleh Sist. Amirah bt. Zainal Abidin. Kedua-dua pendebat merupakan ahli daripada biro Outreach. Tahniah diucapkan kepada biro yang telah berjaya. Bagi biro yang kurang bernasib baik,kita bertarung lagi untuk sesi 2010.

Tahniah juga untuk komiti HRM yang telah bertungkus lumus bekerja untuk 'in house training' ini. Tidak lupa kepada semua ahli STEADFAST yang telah memberikan sepenuh komitmen untuk STEADFAST Premier League. Semoga segala usaha yang dilakukan mendapat ganjaran yang sebaiknya daripada Allah s.w.t.

Aslih Nafsak wad'u gahirak!!!


SIDANG DEBAT STEADFAST PREMIER LEAGUE...



Team SENDI..Antara saingan sengit...

















3 Menteri Wanita bekerjasama menegakkan idea...













Para hakim yang berpengalaman...












Ukhuwwah selamanya...













Penjaga masa yang sentiasa ceria..













Kehadiran mantan President -Br. Fauzi- memberi suntikan semangat buat para peserta...






Naib Johan....SENDI..Tahniah!!!









Pendebat Terbaik Wanita -Miss Amirah- bersama VPII -Miss Atun- & Head HRM -Miss Aima-
"Hidup Wanita!!!"..he..he..jangan marah ah..












OUTREACH...Juara STEADFAST Premier League 2009...Tahniah...










STEADFASTIANS...Let Us Seize the Joyful Moment as STEADFASTIANS until the end...If possible..make it forever..

steadfast

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments: